fredag, maj 14, 2004

Undskyld, undskyld...undskyld.

Jeg erkender gerne, at det har stået sløjt til med min hjemmeside. Jeg har dog en lille undskyldning! Ikke at den er genial, men den er dog sand. Jeg mangler FrontPage 2002 på min computer - ja det er det program jeg bruger til at lave min hjemmeside. Dette program gik desværre tabt, da jeg formaterede harddisken for omtrendt 3 måneder siden - Jeg undskylder mit manglende initiativ til at genfinde og installerer dette fantastiske program. Jeg har flere ting jeg meget gerne vil dele med vennekredsen.

Og hvad angår Østergaards hjemmeside, må jeg give Peter ret - den er super genial! Læs evt. den flotte ros og om hvilken pris siden har fået for dens genialitet! Se det under "Anmeldelser og kritik".

Med Venlige og lidt pinlige hilsner

Thomas