onsdag, maj 12, 2004

Sidste nyt fra "Stalkeren"!

Kære Thomas!

Jeg ved ikke hvordan jeg skal opfatte dit seneste brev. Du virker mistænksom, men jeg er ikke ude på noget andet end at du skal vide hvordan jeg føler.
Jeg kunne ikke lade være med at finde ud af mere om dig og derfor fulgte jeg efter dig den dag jeg så dig første gang på det der biobar. Og så har jeg bare lagt vejen omkring der hvor du bor et par gange hvor jeg har villet ringe på, men ikke har turdet. Og så har vi taget metroen sammen et par gange. Men det er ikke fordi jeg forfølge dig eller udspionere dig. Jeg ville bare så gerne vide noget mere om dig og så har jeg bare drømt om at jeg en skøne dag kunne tage mig sammen til bare at sige hej. Jeg læser kemi på DTU, men mine veninder og jeg tog på biobar den aften jeg så dig første gang. Du snakkede med en eller anden lyshåret pige og jeg blev mere og mere beruset. Mine veninder Rikke og Karoline forsøgte at få os til at mødes, men jeg turde ikke og gik udenfor.
Jeg håber ikke du er vred på mig jeg ville ønske vi kunne mødes og tale om det så du ikke tror jeg er ude på noget.

Kærlig hilsen Julie


Syntes bare lige I skulle have en "follow-up"