torsdag, maj 13, 2004

Først og fremmest skal vi passe på, med at gøre Benjamin bedre end han er. Han er gammel, ikke så hurtig som han har været, og så stammer han fra Brønshøj. I virkeligheden er det vel mig, der er problemet. Sig det bare, jeg kan tage det. Bare fordi jeg var med til at grundlægge traditionen for en 7-8 år siden i Tisvilde, behøver i ikke være bange for at give udtryk for jeres næsegruse beundring for mine fabelagtige evner med en fodbold, præcis som Peter har gjort det i et tidligere indlæg. Men han smører måske lidt for tykt på. Bevares sammenligningen med Laudrup, Pelé, Cruyff, Beckenbauer og Koeman er ganske godt set, men mit hovedstød er måske ikke helt på niveau med Oliver Bierhoffs. Jeg ved i alle mener, at Morten Olsen overså mig til EM-holdet, og at jeg burde spille med nummer 4 i Roma, men det behøver altså ikke gå ud over Benjamin. Den lille wing er med, og bare rolig Peter. Han er ikke bange for at gå til stålet. Jeg har selv set ham provokere polisen, overfalde den tyrkiske mafia i Århus og stjæle en møgvigtig nøgle fra McDonalds i antiglobalismens navn.

Mvh. Mikkel - AM C, AS Roma.

P.S. Hun har da fået Thomas-feber hende Julie. Held og lykke med det...