lørdag, november 26, 2005

Hep hey fra Australien!

Hvordan står det til i Danevang og hvordan har I det? Jeg kan forstå at Chris føler sig en del pund lettere pga. ændringen i eksamensdatoen - Nice!
Det helt store hernede i den "omvendte verden" har været Australian Idols, whuu huuu! Jeg vil jo ikke have I går glip det essentielle i dette eminente medie show - Vinderen! Så her er hun så, Kate DeAraugo! (Hun har iøvrigt ekstremt fede arme - en rigtig lækkerbisken for Richard Fish's obskure og knap så sensuelle fedt-dælle-flæsk-blævren af kvinders underarme).















Er I ved at være i julestemning? Jeg finder det særdeles underligt, med juletræer og julepynt når temperaturen udenfor er omkring de 30 grader! Om små 3 ugers tid går jeg igang med at tage motorcykelkørekort :o) Jeg har måtte konvertere kørekort, så nu har jeg fået mig et Queensland kørekort. Måtte lige tage 1 teoriprøve (multiple choice) inden de ville konvertere...

Mikkel, kan du ikke lide kvædethe?

Hav det godt så længe!

1 Comments:

Blogger Thomas said...

Hey Thomas - Super godt indlæg! Er vildt glad for at kende vinderen af Australian Idols - Må have hendes nye cd!!!

3:54 PM  

Send en kommentar

<< Home