søndag, november 06, 2005

G'day Lats!

Jeg føler lige en uimodståelig trang til poste et par linier i dette fantastiske forum. Jeg er egentlig glad for, at vores virtuelle forum har fået sin cyber space puls tilbage - okay den slår måske ikke så hurtig for tiden, men alligevel. You know what mean.

Jeg har endelig, i min længerevarende søgen, fundet noget Australsk musik, som er værd at lytte til... og nej det er hverken Bee Gees, Savage Garden, INXS eller Kylie! Navnet er Xavier Rudd, og han begår sig i Singer/Songwriter verdenen. Lyt til musikken på hans hjemmeside: http://www.xavierrudd.com

Ja, og så er det jo i morgen d. 7. nov. jeg fylder 24! Hurra hurra, men for pokker hvor er det skræmmende!!! Vi er jo ved at blive gamle, venner! Jeg frygter allerede 25 og føler bestemt ikke, at jeg er klar til at blive 50.

Lige en impulsiv tanke - Hvem vil med til London i foråret??? Jeg ved ikke hvorfor jeg pludselig fik lyst til det... Jeg tror det var pga. et tv-program med Ian McKellen jeg så, hvor han render rundt i London. And suddently I got the urge to go there! Cheers! Vil I med?

Bonzai Boomerang!