fredag, oktober 28, 2005

Hej med Jer!

Lige en saltvandsinsprøjtning til vores forum. I dag har jeg præsteret, at tage et liv og give det tilbage igen! Jeg havde min forsøgsfisk ude af vandet i over 3 timer og det kunne den ikke helt klare! Det lille kræ var helt livløs da jeg tog den ud af setup'et. Jeg fik helt ondt af den og brugte herefter en lille time på at give den gællemassage og ventilere dens gæller. Og det virkede! Langsomt fik jeg pumpet livet tilbage i den lille fætter. Nu kan jeg holde weekend med god samvittighed :o)

Jeg tager til Sydney i weekenden - Mr. P holder fødselsdagsfest (Mr. P = Prashan, min australske mentee). Jeg overvejer fakstisk at komme hjem til jul og nytår i 3-4 ugers tid, hvilket måske lyder lidt underligt - men det kunne nu være rart at holde julen hjemme.

Pas på jer selv!

Thomas