mandag, oktober 24, 2005

Hej med Jer!

Mikkel du må ikke være sur! OBS: Jeg har forresten en lille medløbende bemærkning ang. dit hårtab - Jeg har opdaget, at jeg fakstisk har fået lidt gråt skæg visse steder! Øv!
Derudover vil jeg godt benytte lejligheden til at komme med dette indlæg, I håb om at Mikkel ikke føler at løbet allerede er kørt. En sløv uge har vel også ret?

Jeg er egentlig på vej i seng nu og må desværre indrømme, at jeg er en smule deprimeret lige nu. For det første er Kirstine taget hjem fra Australien omtrent 3 uger før tid. Der var angiveligt ballade med bachelorgruppe. For det andet er jeg godt træt at det sted jeg bor - det er hamrende deprimerende. Egentlig mest fordi min udlejer er underlig og værelset er ekstremt kedeligt. Jeg er derfor i gang med at finde et andet sted at residere. Tror allerede jeg har bid! For det tredje, så savner jeg mine venner! Det er Jer! Jeg savner Jer ekstra meget, nu hvor jeg sidder og er lidt blå!

Det var lidt om min mentale tilstand. I morgen skal jeg tidligt op og svømme! Jeg har nemlig lige investeret i et fitness månedskort :o) Håber jeg får noget positiv energi ud af det. Herefter skal jeg sidde i laboratorium det meste af dagen, hvilket egentlig ikke gør noget, da det regner meget for tiden. Hov, jeg får lige lyst til at skrive laboratorium igen, laboratorium. Er det ikke sjovt, laboratorium lyder ligesom lavatory (toiletter på flyvemaskiner)? Hehe.

Kærlig hilsen Thomas