onsdag, februar 18, 2004

Hvor er der meget at være irreteret over! Men bare ud med det Kenneth, så skal det hele nok gå, på et eller andet irreterende tidspunkt. Jeg har også noget der irreterede mig voldsomt i går aftes. Vi var jo ude og hente Carsten Holm og arrangement træk jo voldsomt ud, ikke at de kommer bag på mig. At jeg ikke kunne komme hjem fra Nørreport kl. 01:30 var dog dråben. Metroen køre som bekendt ikke efter kl. 01 på hverdage, ligeledes forholder det sig med S-togene (ikke at jeg kan bruge dem til noget) og så overholder natbusserne gud hjælpe mig ikke deres tidsplaner!!! Hvorfor skulle samtlige natbusser køre endten 5 min. for tideligt eller halte efter planen med 25 min.? Er nattemperaturen ikke HUR bekendt?! Det er sku koldt om natten, især fordi det er vinter (som i øvrigt er ret irreterende) og der sker ej heller meget på Højbro Plads kl. 02 om natten. Selv de tre små kinesere var gået hjem! Nå, men for at gøre en lang historie kort, kom jeg først hjem kl. 02:45 - men hvad gør det? Vi fik sagt hej til Holm, drukket noget champagne, spist nogle dejlige kager og fik hørt på Sunes begavelse - Hurra!

Kommer I ikke ud til kl. 19:00? Medbring selv drikkelse. Vi tales ved.