lørdag, februar 14, 2004

Muslimsk invasion!...eller almen venlighed?

Invasionen er begyndt! Den alt overskyggende frygt vi kristne vesterlændinge besidder, undfanget af en kristen-religiøs indoktrinering, hviler nu over os. Muslimerne angriber og forberedelserne er begyndt ved Lergravsparken. Jeg vil ikke kaste mig ud i størrer sociologiske reddegørelser for, hvorledes vi dankere behandler og omgås fremarbejderne, men jeg kender da den lille skrøne der siger; at de langsomt men sikkert flytter til rige og ressourcestærke vest-lande, føder så mange børn som muligt, gifter sig til overdimensionerede familienklaner, for til sidst at drive os stakkels indfødt kristne ud af vores lande - ellers måske slå os ihjel...? Scenarierne er slemme. Men hvorfor skriver jeg dette - jeg er jo ikke racist og har ganske stor tolerance over for fremmede kulturer og mennesker. Næh, men nu har jeg som så mange andre nyt godt af de "fremmedes" kiosker og har ikke i alt den tid jeg har boet ved Lergravsparken, erfaret en ændring i deres adfærdsmønster - indtil for et par dage siden! Kloden er drejet, bordet vendt, venligheden er trukket op af skuffen! De tre kiosker jeg reglmæssigt benytter har tilsyneladende indført ind en 5-stjernet venligheds politik, ikke at der er noget galt i det, det skaber jo kun glæde. Men men, hvorfor pludselig denne venlighed? Selv den sureste af kioskejerne smiler glad og ønsker en en fortsat god dag og en god weekend. Det har han sku ikke gjort før! Hmm, det falder mig bare sært ind, at alle kioskerne samtidig begynder på denne ellers positive venlighed. Skal Lergravsparken være deres forpost for en større invasion. Er de igang med at trækker et sødt lille muslimskvævet lerred ned over vores uopmærksomme bevidthedder? Jeg ved ikke hvad der sker, men jeg har i sinde at holde øje med aktiviteten de følgende dage, bare lige for at være sikker! Måske er mit hoved også bare et produkt af en dårlig opspundet konspirationsteori som sur gammel racist har påfundet. Who knows...? Kenneth har du bemærket anomalier?